16 Kasım 2009 Pazartesi

Ben, Hem de 100 Maddede!

Bili’nin beni lanetlemesinden (mimlemesinden) mütevellit, blog aleminde racona ters hareketten üstümün çizilmemesi adına işbu “Ben, Hem de 100 Maddede!” başlıklı yazımı kaleme alıyorum. Kendisi racon falan dinlemeyip bloguma dalaştı, ama iyi de etti galiba. Uyuyan ben uyandım. Sayın blogum, affet beni.. Yeni sevgilimi ilk dakkadan kırmış gibi hissediyorum kendimi :) Ve işte bıkana kadar ben:

1) Anlayabildiğiniz üzere ihmalkar biriyim.
2) Ayrıca da sanırım tembelim.
3) İstanbulluyum, kendisi an itibariyle yegane aşkımdır..
4) İstanbul sevgimi anlatmak için tek madde çok az, delisiyim onun..
5) Bu yüzden de Ankara’dan nefret ediyorum.
6) 8 yaşında kız kardeşim var, kendisini çok seviyorum.
7) Onun dışında aileme çok düşkün sayılmam.
8) Annem çok aksi biri olduğumu söyler, Bili de öyle diyo.
9) İnsanların hatalarına karşı hiç töleranslı değilim.
10) Başkasına karşı gösterdiğim bu hoşgörüsüzlük, kendime gelince arazi oluo.
11) Çabuk sinirleniyorum, çok tepki gösteriyorum.
12) En azından düşünce olarak kötü huylarımın çoğunun farkındayım.
13) Kötü yanlarım yüzünden kendimi çok eleştiriyorum.
14) Ama başkası eleştirince, çok samimi arkadaşım değilse, hemen lafı yapıştırıyorum.
15) Dostlarım’a karşı boynum kıldan ince.
16) En büyük korkum dostsuz kalmak. Ozaman hayat çok çok zor olur bence.
17) Çoğu zaman yanlış insanlara çok değer verdiğimi düşünüyorum.
18) Sanırım esas değer verilmesi gereken kişileri de üzüyorum.
19) Melankolik biriydim, artık pek kalmadı.
20) Galiba bu yüzden, bili dinlediğim şarkıları antika diye tanımlıyor.
21) Film seyretmeyi çok istiyorum, ama hep vakit kaybı gibi gelio.
22) Halbuki internette çok vakit kaybedenlerden biriyim.
23) Alışkanlıklarımı değiştirmeyi hiç sevmem.
24) Yeni tatlar denemekten hiç hoşlanmam. Hep bildiğim tatlıları, yemekleri yerim.
25) Ama yeni yerler görmeyi çok seviyorum.
26) Araba kullanmak çok hoşuma gidiyo.
27) Fotoğraf çekmeyi de seviyorum. Ama pek beceremiyorum galiba..
28) Son dakika adamıyım malesef, böyle biri olmasam o kadar rahat edicem ki..
29) Çok maymun iştahlıyım, heves yapıp girmeye kalkmadığım iş azdır heralde.
30) Aynı zamanda sağlam bitirdiğim iş sayısı da çok değil.
31) Yine de başarısız biri diilim. Allahıma şükür çok güzel şeyler yaşadım.
32) Açgözlü sayılabilirim, hep daha iyisini istiyorum.
33) Accık manik depresif olabilirim. Ya çok güçlü hissediyorum kendimi, ya çok aciz.
34) Yine de malesef, sanırım kibirliyim.
35) Geceyle gündüzü şaşıranlardanım, hiç düzenli bi hayatım olmadı.
36) Bu aralar McKinsey’e girmeyi istiyorum baya. Ama çok zor..
37) Bili bu hayalimden ötürü bana suikast düzenlemeyi planlıyo galba.
38) Amerikaya da gidebilirim
39) Askere de..
40) Bu arada demiştim ama Bilkent Endüstri son sınıfım (sondan başa oldu biraz).
41) Şiir seviyorum, hemde her çeşit. Necip Fazıl, Ahmet Arif, Akif, Nazım, Arif Nihat Asya okurum.
42) 182,5 cm yim, 68 kiloyum, gözüm kahverengi, saçım siyaha yakın.
43) Bu kadar anadolu insanı görünümüme rağmen Selanik göçmeniyim aslında.
44) Rusça öğrenemiyorum, uğraşmıyorum, uğraşsam belki...
45) İki üç günde bir Burger King’den yiyorum. Moron amerikalılara benzicem yakında.
46) Araştırmayı, yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum.
47) Yaşlılarla oturup onlardan hatıralarını dinlemek çok zevkli gelio.
48) Bu üniversite hayatım boyunca sanırım kendimi yanlız hissettim çoğu zaman.
49) Farid farjad seviyorum, enstrumantel müzikler, keman falan da hoşuma gidio.
50) Geyik yapmaya geldimi iş saatlerim geçio.
51) Bu saatlerin çoğunu da Üsin heba etti.
52) Çok hayal kuruyorum.
53) Hayallerimde çok mutlu olabiliyorum, üzülebiliyorum ya da çok sinirleniyorum bazen. Doğmamış çocuğa iyi don biçerim yani. (NinaNoctis ‘in dikkatine :)
54) Aslında çok basit hayallerim var:
55) Hayatımın insanınını bulmak,
56) İstanbulda şöyle güzel bi iş
57) Üsküdar’dan ev almak (denize bakmassa ne manası var, tabiki denize bakmalı :)
58) BMW 3.20d, yada yeni VW Passat araba
59) Dünya turu, özellikle Avrupa’yı iyi gezmek
60) Aslında o kadar da basit değilmiş, geriye bişey kalmadı zaten : (
61) Kendi işimi kurmak hep aklımın biyerinde var. Ama buna cesaretim yok sanırım.
62) Hayallerimde olmak istediğim insanla şu anki ben baya farklı.
63) Bu satırı yazarken yine bili aradı (03.59) ve “Artiiizzz misn seennn??” dedi.
64) Galiba accık da artiz bi yönüm var.
65) Böyle de kendime sövmeye başladım mı önünü de alamıyorum.
66) Göstermiyorum belki ama, baya merhametliyim sanırım.
67) İlk muhabbet kuşum ölünce baya ağlamış, kendisine cenaze töreni yapmıştım : (
68) Akrep burcuyum, yükselenim de öyle. En azından bence (tam kesin değil de).
69) Akrep burcunun neredeyse tüm özelliklerini taşıyorum.
70) Siyasetçilerin çoğu akrepmiş, ben de de acayip bi siyaset arzusu var.
71) Ama siyasetin böyle böüü olduğu bi dönemde hiç de giresim yok.
72) Hayalimde hep Dışişleri Bakanı olmak var.
73) Saatlerce oturup siyaset tartışırdım, artık pek tartşmıyorum.
74) Özellikle Kurtlar Vadisi’nden, Soner Yalçın’dan öğrendiklerini vahiy kabul edenlerle.
75) Siyasi görüşüm tam zıt olsa da, dava adamlarına büyük saygım vardır.
76) Allah’tan korkarım, korkmayandan da kaçarım.
77) İstanbul’umu böyle tiplerin basmış olmasından da çok rahatsızım.
78) Saatlerce Fındıklı’da, Üsküdar’da ya da Beşiktaş’ta oturup boğazı seyredebilirim.
79) Hem de saatlerce.. Hiç de bıkmam, ertesi gün gene giderim.
80) Denizi olmayan şehirlere hiç ısınamıyorum.
81) Kütüphane kurmaya çalışıyorum, sürekli kitap alıp okumuyorum.
82) Okuduğum kitaplar aklımda kalmıyor, buna uyuz oluyorum.
83) Çok şey okumak ve bilmek istiyorum.
84) “Aşk” kitabı çok hoşuma gitti, favorilerimden.
85) Mesnevi’yi bigün iyice okumayı istiyorum, an itibariyle karşımdaki dolapta kendüsü.
86) Bana ileride lazım olmayacak bir bilgiyi ez-ber-le-ye-mi-yo-rum.
87) Grup ile proje yapmaktan nefret ediyorum, kendim takılmayı seviyorum.
88) Bağlama aldım, ama çalmayı öğrenemedim.
89) Bağlamayı öğrenirsem belki bi gün keman’a da başlarım.
90) Hayatımda kutladığım doğum günüm çok az, böyle şeylerden çok insanların vefalı olmasını ve beni hep aramasını çok isterim.
91) Zekamı küçümseyen insanları öldüresim geliyor, hele de küçümseyen benden zeki değilse.
92) Bayadır bi spor neyim yapmıyorum, halbuki voleybol oynamayı çok severim.
93) Şarkı söylemeyi seviyorum, keşke sesim daha güzel olsaydı diyorum. Zaten Unkapanı’na yakındı lisem, plak çıkartırdım.
94) Pertevniyal Liseliyim, gururluyum mutluyum.
95) Ama hep Kabataş Erkek Lisesi’nde okumak istedim aslında.
96) Dengesiz bir kişi olduğumu söylüyorlar, hakları var. Anım anımı tutmuyo.
97) Zaman zaman hayallerime hiç kavuşamayacağımı düşünüyorum.
98) Ama aslında hayal ettiğimden çok uzak bir noktada değilim şu anda.
99) Genelde çok önemli karar arefelerinde karar veremediğim zaman, kaderime bırakıyorum kendimi.
100) Hernekadar belli etmesem de, hayatımdan memnunum, şükür diyorum.

Ey Bili neden yazmıyosun diyodun, bu yazıyı yazamadığım içindi. Ee artık laneti üzerimden attığıma göre, kafama göre yazabilirim. Ey Özgürlüüüüük...

6 yorum:

agapimena dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sertalp Bilal dedi ki...

Deneme yorumu..

BlahBlah dedi ki...

sertalp iyi ki hacklemiş blogu. kıpırdanacağın yoktu senin yoksa :)

Nina Noctis dedi ki...

Vurmayın Ankara'ya.. Her gelen bi laf ediyo yıaaa.. :( Bühüüü...

agapimena dedi ki...

Sertalp'in işi gücü bana bulaşmak zaten. Neyse arada işe yarıo:)

Nina bak her gelen laf ediomuş işte, sen de vur:) Ankara da vurulmıcak gibi diil ki, biz napalım.

Sertalp Bilal dedi ki...

1) İhmalkardan ziyade artistsin.
2) Hee, tembelsin
3) Yegane aşkın demek :D

Neyse hepsine yazılacak cevap var ama kısa yazayım. Seni tanıyoduk, yeni şeyler var ama burada.
Ayrıca, basit hayallere bak alla'sen :D

Yorum Gönder

De bişey sende..