26 Kasım 2009 Perşembe

Kızmayın...

Elenmeydi, depresyondu, kavga, dövüş, patırtı falan derken buraları gene boş bıraktım. Yok onu yazıyıyım, ulan bu da duruyo, abi bak kaç gündür bundan bahsetçez derkene gene mimlendim sonunda. Kendi kendine yazmassan böle olur işte. Millet seferber oldu şu genci de blog dünyasına kazandıralım diye. Sağolun ey blog gençliği ve BlahBlah. Sayenizde yaşıyorum:)

Mime geçmeden önce bikaç bişey diyim. Zaten mim 21 madde. Nina havasında olup bi mim de o patlatsa harıl harıl mim yazıoduk şimdi.

Tahmin ettiğim gibi oldu. Çabuk atlattım. Zaman iyi bi ilaç çoğu zaman. Kullanırken acı veriyo ama olsun. Mülakatlarda beni elemelerine de hak veriyorum, adamlar normal adam aramıyo kardeşim. Annemin "Oğlum, hayırlısı diye dua ettim" sözünü de teselli yaptım kendime. Dedim ki, demekki McKinsey beni alsa perişan olacakmışım. Düşündüm: Mutsuz, iş psikopatı, para şan şöhret sahne neon delisi bi adam olarak ailemin parçalandığını, şöhretin beni esir aldığını gördüm. Tüm dostlarımı kaybetmiştim, boğazdaki yalımda yapayanlız rutubet içinde ölüp gidecektim. Kapımdaki BMW, Ferrari, Porche ve bilimum arabalar, sevdiğimle beni Bağdat caddesinde dolaştırmayacaksa neye yarardı ki. İstanbul trafiğinde bi halta da yaramıyolardı zaten. Hem artık danışmanlığını yaptığım CEO'ları, bakanları da görmek istemiyordum zaten. Hepsi yalakaydı, gülüşleri sahteydi. İrkildim. O dünya zaten bana göre değilmiş, onlar kabul etse ben s.. çekmeliymişim die düşündüm rahatladım.

Düşündüğüm odur ki, Allah kimseye atlatamayacağı sıkıntı vermesin. Ama itiraf etmeliyim ki, bilgisayarımda hala McKinsey yazan bir dosya, bookmark vs gördüğümde yutkunuyorum:) Neyse McK artık benim için bitmiştir..

Bi İstanbul yaptım geldim arada. Bayramda gene yapıcam. Hep söylüyorum, Allah bu şehri özenmiş de yaratmış. Bisürü şey kötü var İstanbulda. Kemerburgaz'dan Kartal 3 saat sürdü mesela, E-5 sağolsun. Ama aradaki vapur yolculuğunda zaman ve mekan donduğu için ben hiçbişey hissetmedim (Fotğrafta kadraj yine kaymış bu arada:) Düşünün ki; o kadar trafik, çöp, 72.5 milletten cins cins heriflere rağmen bana İstanbuldan kalan yine huzur dolu bir ruh. Seni seviyorum Ey Şehr-i Istanbul...


Mimlendik madem, çabuk gönderelim.

1.En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?

Valla bu sorunun cevabı hergün güncellenmeli. Katsayı meselesi. Kardeşim imam-hatip'lere gıcık oluyosunuz diye kaç kişinin geleceğini karartınız yine. Danıştaya ne ya katsayıdan falan. Yargımısın yasamamı? Töbe ya.. Bak gene canımı sıktı.


2. En son hangi şarkıdan nefret ettin?

Bilakis, çok seviyoruz kendisini: İsmaayiil yyeeKaaa ve Feyssbuukk..


3. En son hangi fast food ürününden nefret ettin?

BurgerKing tavuk burger.. Üç günde bir yiyip nefret ediyorum. Ne koyuyolarsa içine.

4. En son hangi sakat atı yedin?

Ya geçen biyerde dürüm yedim, at bile değildi galiba. Sorunun cevabı ciğer bu arada.

5. En son hangi yerli şarkıyı beğendin?

Feyssbuuk'u saymassak, Ağladın Ya.

6. En son hangi yabancı şarkıyı beğendin?

Haris Alexiou'dandı.
Apopse Thelo Na Pio. Geçen yazımda mevcut.

7. En son hangi yerli filmi beğendin?

Devrim arabaları. İki gün önce seyrettim napıyım. Daha önce beğenmem lazımmış yoksa.

8. En son hangi yabancı filmi beğendin?

Şeytan marka giyer. Fena değildi.

9. En son hangi kitabı okudun?

İlyada. Humanity dersi alıyorum da bu yaşta.

10. En son hangi bilgisayar oyunu oynadın?

Pes 2009. Hesap et 2010'u çıktı.

11. En son hangi mizah dergisini okudun?

Uykusuz ben de.

12. En son neden korktun?

Mülakattan elenmekten. O kadar da korkunç değilmiş ama.

13. En son neye neden küfrettin?

Abi İstanbuldan Ankaraya dönüş bileti bulamadım ya. Ulan hiç mi kalmaz. Okulumu bitirmek istiyorum ben, istanbula yerleşmek için çok erken..

14. En son neyden kaçtın?

Aşti'de 15 kere "Birader istanbul mu" diyen adamdan. Sana ne lan dedikten sonra farkettim adamın tipini ve dahi cüssesini.

15. En sevdiğim 5 film?

120, Devrim arabaları, Truva, The Dark Knight, Pursuit of Happyness

16. En sevdiğin 5 şarkı?

Ya ben böyle soruları sevmiyorum. Seçemiyorum ki.. Etkilendiklerimi yazıyım bari.

Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme
Sezen Aksu - 1980 (Sezen çok güzel söylemiş..)
Evanescence - My Immortal
Sezen Aksu - İkincisi de var ama seçemedim.
Plain White T's - Hey there delilah (Sözler çok güzel)

17. En sevdiğim 5 yemek?

Yoğurtlu adana (Adnan usta'dan ama), Patates böreği (bu da annemin olcak), Künefe,

18. En sevdiğim 5 isim?

Melda, Nilüfer, Elif, Yasemin falan filan

19. En sevdiğin 5 oyun?

Kim kiminle nerde, Kuzenlerle oynadığım ibiş, Medieval Total War, Batak,

20. En büyük korkun nedir?

O'na hiç rastlayamayacağımdan korkuyorum..

21. En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?

BBG evinde, popstarda, sabah programlarında duyduklarımın hepsi iğrenç.

Kabul ederse ilk mimimi paslıyorum......3lf. Zaten topu topu 5 kişi biliyorum ya neyse:)




4 yorum:

BlahBlah dedi ki...

aferim çocuuum :) böyle böyle başlayıp her gün yazar olacaksın sonradan. evet, görüyorum!

Nina Noctis dedi ki...

Ahahaha... O nasıl bir senaryo yazmaktır.. :D Türk filmi gibisin.. :)

Ha bu arada 100. maddeye bir daha bakmanı isterim.. :)
http://ninanoctis.blogspot.com/2009/11/ozel-hayatn-dibe-vurdugu-mim-d.html

agapimena dedi ki...

Nina... neden ben...:)

agapimena dedi ki...

Sağol master BlahBlah:) Sayenizde..

Yorum Gönder

De bişey sende..