4 Aralık 2009 Cuma

Bi Defteri Daha Kapatmak..


Lisedeyken bi tanıdığım şunu demişti: "Mezun olduğunuzu bi yıllık yazarken, bir de ÖSS'ye başvururken hissedeceksiniz." Bu sözü duymamın üzerinden bu kadar çok zaman geçtiğini farketmemişim. Az önce arkadaşlarıma benim için yıllık yazmalarını rica ettiğim mesajları attım.. Acı olan, bu seferki gidişimin lisedeki kadar hüzünlü olmaması. Bu, son 4 senemin çok da hatırlanası geçmediği anlamına geliyor. Mesajları gönderirken, beraber güzel vakit geçirdiğim arkadaş sayısının ne kadar az olduğunu farkettim.

Genelde öylemi olur bilmem ama sanki sıcak arkadaşlıklar daha çok lisede oluyor. Üniversitede insanlar fazla rasyonel sanki. Büyüdükçe daha çok hesap kitap yapıyoruz. Halbuki akıl herzaman doğruyu söylemez, çünkü mükemmel değil. Kalp daha güvenilir sanki, yanlış yapsa da yanlışları daha masum.

Yine de insan herzaman kendini duygularına teslim edemiyor. Resmi tesadüfen buldum, ama isabetli. Şu anki durumumu, karmaşık duygularımı çok güzel anlatıyor. Bavullarımı topladım, yola çıkıyorum ama gideceğim yer meçhul. Kariyer günlerinde kullanılan klasik bi fotoğraf vardır, böyle heryöne tabelalar olan bi direk. Ben de öyle hissediyorum. Bi yola giriyor, biraz gidiyor sonra koşa koşa tabelanın başına geri dönüyor yeniden düşünüyorum. Böylece de mesafe katedemiyorum.

Neyse, esas diyeceğim odur ki: Keşke böyle olmasaydı. Daha dolu dolu bi 4 senem olsaydı. Kendimce bu duruma mazeretlerim var. En başta sevgili okulum Bilkent çok da nefes aldırmıyor insana. Ama aynı bölümde okuduğum, ortalaması benden çok daha iyi ama yapmadığı gezi, aktivite vs. kalmayan arkadaşlarım da var o ayrı. O da onların özel bi yeteneği heralde.

Bundan sonrasını ise bilmiorum. Dua ediyorum, o kadar. Allah'a emanet bi durum yani.

Valla yazı çok damar olmuş, yazarken farketmedim. Ama korkmayın millet bunalımlarda diilim. Sadece geriye döndüm baktım, bi iç çektim, yola devam ediyorum.



3 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

Neyse damar modunda olmaman sevindirici.
Bu muhabbetleri çok fazla açmamak lazım sanırım. İnsan bunları düşündükçe kendini üzüyor.
Tabela örneği sana tam oturmuş. :D Böyle bi fotoğraf çalışması yapıcam seninle.
Üniversitedeki arkadaşlıklara laf atmışsın, belki de büyüdükçe daha fazla artist olduğun içindir AGA :D
Bak adamın yazma tarzı bile improve etmiş, 4 aldı ya sınavdan :))
(Ciddi ilerlemeler var sende bu arada)

agapimena dedi ki...

Ya abi sövdün mü sevdin mi anlamadım:)

Sertalp Bilal dedi ki...

hem söverim hem severim.

Yorum Gönder

De bişey sende..