13 Aralık 2009 Pazar

Ölmedim, yaşıyorum...

Biliyorum, bu sözleri benden çok duydunuz. Gene uzun süre blog alemlerinde görünmedim. Çünkü bu ara bloga yazsam yazsam Java, Xpress, Gams kodu falan yazardım heralde; o da sizi açmaz. Ama bu başlık mecaz değil, gerçek manasında var orda. Az önce Bili, Üsin ve bi arkadaş daha bir Aspava alemi yapmış okula geliyorken iken ölümlerden döndük ki alemci Bilkent'li gençlerden biri Eskişehir yolunda bizi az sıyırıp fena bir kaza yaptı.

Normalde böyle içip içip, yollarda yardıra yardıra araba sürenler için kullandığım ifade "gebersin" olur. Ama çocuk arkadaşım çıktı, ondan da öte girdikleri şoku görünce acıdım, allah korudu dedim. Yolun en sol şeridine titreye titreye öylece donakaldılar.

Yapmayın arkadaşlar, lütfen alkollü falan araç kullanmayın. Ben de bi kere daha artık hızlı araba kullanmıcam dedim kendime. Sadece kendine zarar vermekle kalmıyo bu vatandaşlar, zira Bili gayet normal kullanıyodu ama ölüme 10 metre kadar uzak kalabildik sadece.

Odaya girince arkadaş evrim teorisinden bahsetti de, şu tek düşündüğüm şey Allah'ın bana acıdığı. Ne evrimi ya, sadaka vericem ben..

Bu yazıyı da bu olayı unutmayayım, adam gibi araba kullanayım diye kaydediyorum..

4 yorum:

pidmand dedi ki...

bırah yaw...unutmayacak-mış mış...nefisi atamadığın sürece bedeninden önceleri unutmayacağım diyip şuan unuttuklarını nasıl hatırlamıyorsan bunu da nefisten ötürü ileride unutacak ve unutmamak istediğini bile hatırlamayacaksın...
sana kolay gelsin cigerim :)

agapimena dedi ki...

E napıyım yazmıyım mı, ya da sen hatırlat ozaman..

Nina Noctis dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum.. Cidden Allah korumuş... Sadaka meselesine gelince.. Ankaradaki dilenciler yemin billah benden zengin.. Dersaneye giderken gördüğüm bir dilencinin elindeki para tomarı benim elime 1 senede geçmeyen bir meblaydı.. :S Üzgünüm sadaka bu şehirde işlemiyor.. :D

Ya eskişehir yolunu içmedende yarış pistine çeviriyorlar sağolsunlar.. İlla adam gibi kullanmaları için kaza mı yapmaları gerek böyle.. Yazık valla..
Çok şükür can'a zarar gelmemiş ama mal'a da zarar gelmeyebilirdi accık hayvan gibi kullanmasalardı...

BlahBlah dedi ki...

o yol üzerinde okuyup da o yolda kaza geçirmeyene kız vermiyorlar zaten :)

şaka bir yana çok geçmiş olsun. umarım arkadaşınız da akıllanmıştır diyeceğim aslında pek de inanmasam da.

Yorum Gönder

De bişey sende..